BILSTEIN-painekaasuteknologia.

Paine sen tekee.

Perinteisissä öljyiskunvaimentimissa äärimmäinen rasitus saattaa johtaa öljyn vaahtoamiseen, jolloin vaimennusteho voi heikentyä jopa 35 %.. Kehitimme jo 1950-luvulla BILSTEIN-painekaasuteknologian ratkaisuksi tähän ongelmaan. Kun ensimmäinen yksiputkinen painekaasuiskunvaimennin asennettiin Mercedes- Benzillä sarjatuotantoautoon vuonna 1957, alkoi painekaasuteknologiamme voittokulku, joka jatkuu autotekniikassa tähän päivään saakka – sekä yksi- että kaksiputkisina malleina. Se merkitsee luotettavaa iskunvaimennuksen ja jousituksen toimintaa kuormasta riippumatta ja lisäturvallisuutta dynaamisiin ajotilanteisiin. BILSTEIN painekaasuiskunvaimentimet antavat hyvän pidon ja tarkat ajo-ominaisuudet myös maksimikuormalla.